torsdag den 11. december 2014

Hovedet har været fyldt MEN nu lysner det i øst,

og vi drager mod vest.



Den gamle bolig er tømt:-) check. JONAS flyttemand har tømt bolig 1 og fyldt bolig 2 med 136 flyttekasser, som er afhentet igen.
Foto: Bodil Hammer

Det ny hus er klar:-) check.  Den sidste klat maling er sat, håber vi!

Den gamle bolig solgt:-) check. DANBOLIG  klarede salget, dejligt!
Foto: Bodil Hammer

Nu ser vi frem mod 2015 og skal bruge den næste lange tid på én eneste ting!

Slappe af, pakke ud og indrette, afbrudt af en julehyggetur til Hamburg, samt masser julehygge med familien i december!


Sådan skrev jeg den sidste uge i november - men men men - træerne vokser ikke ind i himmelen!

I dag skriver vi anden uge i december. I dag har vi fået udskiftet alle rør på loftet, som går til ventilationer og emhætte. Så nu kommer der forhåbentlig ikke mere vand ned gennem de kanaler.

Vi har haft en tekniker ude for at undersøge, hvorfor emhætten lød som tusind blåsøm i en tørretumbler. Monteret forkert. Rettet!

Næste projekt er at stoppe vandet som drypper fra ovenlysvinduerne og så selvfølgelig samle op på de problemer vi stadig mangler at få afklaret fra 2E Bolig!

Heldigvis er vi glade for at bo her og prøver ihærdigt at holde os muntre. Glæder os over, at det går frem ad i små tempi. Har fint styr på møblering og får af og til sat et billede op på væggen.

Kald det bare kaos. 
Foto: Bodil Hammer

Jeg håber, at der kommer gang i mormorbloggen i det ny år. Der har ikke været overskud til så meget og så er jeg faktisk først i denne uge kommet på nettet, godt hjulper af vores venlige nabo.

Men en god jul og godt nytår vil jeg ønske mine blogvenner. Lad os mødes i 2015.

2014 blev året hvor vi blev meget klogere omkring husbyggeri, vi gør det ikke mere.  Skulle nogle ønske råd og vejledning, så har vi helt sikker et svar og tillid og kommunikation er nøgleordene.  

Hamburg december 2014 mig og manden
 

 

 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar