søndag den 24. november 2013

Tusind tak

Jeg havde lige fået nyt batteri i.
Jeg havde det på fredag aften.
Jeg havde det lørdag da jeg gik.
Da jeg skulle ha' det på mandag aften var det væk.
Alle skuffer og skabe er blevet endevendt.

Jeg har talt med andre som også forlægger de mærkeligste ting de underligste steder. Det glæder mig at jeg ikke er den eneste med "Alzheimer Light". 
Har for en god ordens skyld læst om demens. Synes ikke jeg har alle ti advarstegn
advarselstegn ved demens


Er det alderen???



Har billeder af mine smykker og ure. det kan anbefales,
hvis uheldet skulle være ude.
Denne sag ville ikke kunne bruges i en erstatningssag,
det dækkes ikke af forsikringen.
Jeg har dog haft glæde af at tage billeder
 i andre sammenhænge.
Foto: Bodil Hammer

Stod og sludrede om det her til morgen efter tennistimen med mine med/mod spillere. 

Fortalte hvor ked af det jeg var, fordi jeg på underlig vis har forlagt mit ur. Alle kunne berette om en jakke, en nøgle osv. som var blevet forlagt. Heldigt, at vi talte om det, for min makkers øjne fangede en lille seddel på opslagstavlen 

Ur fundet i omklædningsrummet ring til telefonnummer ........



DET  ER MIT UR - JEG ER LYKKELIG - TUSIND TAK FOR  DET ÆRLIGE MENNESKE

Det er da godt, jeg hverken har hund eller småbørn tænker jeg stille ved mig selv, for sådan nogen ville man da kunne forlægge ind til flere gange dagligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar