lørdag den 11. februar 2012

Mig og min nye mobil

Jeg vil samle på apps!
En sagde: "Respekt"  en anden "får du brug for alt det" og en tredie "du spør' bare". Alle har en mening om det lille væsen, vi alle holder i snor hele dagen. Det bimler og bamler og ryster og snurrer. Jeg vil i dag tilstå, at jeg i denne uge er blevet beriget eller ramtaf hele tre gode apps. Har ikke mange, men ser efter og lytter. I øjeblikket har jeg et princip om, at jeg ikke vil betale; men det kan jo ændre sig den dag, man skal til at læse bøger. Eller børnebørnene skal spille spil på mormors mob, fx til at se og lege med denne nye app: cykelmyggen. Jeg glæder mig over at slippe for tilbudsaviser i posten (når manden også giver slip, forstås), Retskrivningsordbogen er uundværlig, når man som jeg allerede er blevet wordfeudoholic. Håber det ord ender i retskrivningsordbogen, savner c-ord. Så tre gode apps: tilbudsaviser, wordfeud og retskrivningsordbogen.  Jeg faldt ikke i søvn til lørdagsfilmen, for der var bud efter ord hele tiden. Jeg bliver beriget, endnu mere når alle kan fås både på til Appels isenkram og vi andre brugere, som har til Android!  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar