fredag den 10. februar 2012

Sidder og reflekterer i min frokostpause......

Det var ikke nemt at komme afsted i dag. Allerede nu trækker det voldsomt i mig for at komme i gang med noget vigtigt. Vigtigt for mig. Jeg har jo 1000 projekter i mit hoved og bare at tænke på det, giver mig stress. Jeg glæder mig til fordybelsen. Inden jeg når så langt, er det pludselig gået op for min arbejdsgiver, at jeg har en viden om en hel del, og hvordan bevare den, eller give den videre. Hvordan giver man kerative tanker og ulogiske arbejdsvaner videre? Jeg må i tænkebox. Og så alligevel bede dem alle huske på dette ordsprog: Hvis du vil vide, hvor uundværlig du er, skal du bare stikke en finger i en skål med vand og måle, hvor stort hullet er, når du tager den op igen.
 udvalgte citater

Ingen kommentarer:

Send en kommentar